Vrácení zboží do 14 dnů

Nesplnilo zakoupené nářadí nebo stroj Vaše představy? Zakoupené zboží nám můžete do 14 dnů od doručení vrátit bez udání důvodu.

Asi není potřeba dodávat, že zboží nesmí být opotřebované a používané. Je třeba ho prostě vrátit v původním stavu a obalu. Přiložte zároveň fakturu nebo prodejku. 

Zboží vám můžeme buď vyměnit nebo vrátíme celou částku.

Jak byste měli postupovat při vrácení zboží?

1) Vrácení zboží na prodejně v Ústí nad Orlicí

  • Jednoduše zboží dovezte na naši kamennou prodejnu. Máme parkoviště přímo před prodejnou a náš odborný personál s vámi vše urychleně vyřídí
  • Zboží musí být v původním obalu
  • Předložte doklad o koupi
  • Částka bud vrácena hotově nebo převodem na účet do 10 pracovních dnů (ode dne, kdy nám dorazí vrácené zboží)

2) Vrácení zboží poštou

  • Stáhněte si formulář na vrácení zboží a odstoupení od kupní smlouvy
  • Přiložte kopii dokladu nebo prodejku
  • Zboží vraťte do původního obalu a dobře zabalte
  • Poté vše odešlete na adresu:  Welding progress s.r.o. / Královéhradecká 698 / 562 01  Ústí nad Orlicí / Česká republika

  • Peníze vám vrátíme na vámi uvedený účet nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy nám dorazí vrácené zboží
  • Vracíme pouze částku za zboží – pokud jste platili poštovné, tak tuto částku nevracíme
  • Důležité!  – Nezapomeňte si nechat podací lístek do té doby, než Vám pošleme potvrzení, že jsme zásilku přijali

 

Reklamace

Vyskytla se na zakoupeném zboží závada? Pokud chcete reklamovat zakoupený výrobek, tak nám dejte vědět co nejdříve. Zavolejte na +420 465 523 779 nebo na mobil +420 603 528 469, nebo napište na e-mail [email protected]

Poté odešlete zboží doporučeně na adresu: Welding progress s.r.o. / Královéhradecká 698 / 562 01  Ústí nad Orlicí / Česká republika

Zboží k reklamaci můžete přinést také osobně přímo do naší prodejny v Ústí nad Orlicí. 

Důležité!

Do balíčku nezapomeňte přibalit kopii faktury nebo dodacího listu a hlavně důvod reklamace (reklamační formulář). Naši zaměstnanci reklamaci vyřídí tak, abyste nemuseli dlouho čekat. Ze zákona máme na vyřízení reklamace lhůtu 30 pracovních dní. Nicméně se vždy snažíme tuto proceduru zrychlit a ve většině případů trvá pouze do 10 dnů. 

 

Musím platit poštovné v případě reklamace?

Pokud je reklamace oprávněná a dojde k vrácení peněz, tak vám peníze za poštovné samozřejmě vrátíme. V případě výměny zboží poštovné nevracíme. 

 

Když budete mít jakýkoliv dotaz, tak neváhejte kontaktovat naše zákaznické centrum:

+420 465 523 779 nebo mobil +420 603 528 469 

e-mail: [email protected]

Košík
Nákupní košík

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function WP_Optimize() in /www/doc/www.proprofiky.cz/www/wp-content/plugins/wp-optimize/cache/file-based-page-cache-functions.php:145 Stack trace: #0 [internal function]: wpo_cache('<!DOCTYPE html>...', 9) #1 /www/doc/www.proprofiky.cz/www/wp-includes/functions.php(4536): ob_end_flush() #2 /www/doc/www.proprofiky.cz/www/wp-includes/class-wp-hook.php(288): wp_ob_end_flush_all('') #3 /www/doc/www.proprofiky.cz/www/wp-includes/class-wp-hook.php(312): WP_Hook->apply_filters(NULL, Array) #4 /www/doc/www.proprofiky.cz/www/wp-includes/plugin.php(478): WP_Hook->do_action(Array) #5 /www/doc/www.proprofiky.cz/www/wp-includes/load.php(947): do_action('shutdown') #6 [internal function]: shutdown_action_hook() #7 {main} thrown in /www/doc/www.proprofiky.cz/www/wp-content/plugins/wp-optimize/cache/file-based-page-cache-functions.php on line 145